Skapa.blogg.se

Big Daddy WIP del 2


Som ni kanske redan märkt är detta ett "scratch-build". Byggt på kartong och silvertejp till att börja med.

Första testet och det håller, om än något instabilt. Jag måste tänka på att hela dräkten kommer väga avsevärt mkt mer än kläderna jag har på mig nu.

*Lyssnar till gamla LP:s i arbetsrummet. :)

Halvvägs...

Ta-da! Notera klacken som går runt hela skon. Ska dra till myrorna och köpa två bälten, ett till var sko.

Här är jag ca 1.90 lång. Hittils går man riktigt bra/stabilt med dojorna. Detta är byxorna som ska användas, fast just nu utan tillbehör/detaljer. (Splicermask bara för skojs skull)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blipp Blopp Comic filmnerd.blogg.se
RSS 2.0